Nasza witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies zależą od ustawień Twojej przeglądarki które możesz zmienić w każdym momencie

Handel, Dystrybucja

 Polecane i wdrażane przez nas rozwiązania informatyczne, dla firm handlowo-usługowych spełniają oczekiwania Klienta zarówno z Mikro i Małej firmy, jak również Średniego i Dużego przedsiębiorstwa. Elastyczność proponowanych przez nas rozwiązań pozwala na rozbudowę oprogramowania wraz z rozwojem Firmy co znacznie obniża koszty funkcjonowania podmiotów oraz eliminuje uciążliwość zmiany systemu do obsługi Firmy.

 

 

comarch optima m 1Comarch ERP Optima to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa, w tym obszar związany z handlem. System posiada specjalny moduł do obsługi sprzedaży detalicznej - Comarch ERP Optima Detal, fakturowanie i obsługę magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych pozwala na szybsze i sprawniejsze działanie w firmach handlowych. Istnieje możliwość zarządzania kontaktami z klientami oraz planowanie działań w module Comarch ERP Optima CRM. Zbudowany jest z modułów, które Użytkownik może dowolnie zestawiać w zależności od potrzeb swojej firmy. Dla firm, które prowadzą działalność handlową proponujemy następujące moduły systemu:

  • Optima Faktury - moduł pozwala między innymi na rejestrację Faktur Zakupu, wystawianie Faktur Sprzedaży, Paragonów i dokumentów korygujących oraz obsługę kodów kreskowych.
  • Optima Handel – oprócz funkcjonalności modułu Faktury posiada funkcje pozwalające na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej. Daje możliwość rozliczania kosztu własnego sprzedaży jedną z metod: FIFO, LIFO, AVCO oraz okresowego naliczania kosztów QUAN.
  • Optima Handel Plus – moduł rozszerzony, wzbogacony o możliwość przyjęcia i ocechowania konkretnych partii dostawy oraz wydania towaru ze wskazaniem na dostawy. Istnieje tu również możliwość zaewidencjonowania dokumentów handlowych wystawionych na towary z różnych magazynów.
  • Optima CRM - przeznaczeniem modułu jest przede wszystkim rejestracja zdarzeń dotyczących obsługi klienta. Potrzeby firm w zakresie CRM zależą zarówno od wielkości firmy jak i specyfiki jej działania. Moduł CRM umożliwia rejestrację kontaktów z klientami, harmonogramowanie zadań, czy analizę czasu/kosztu kontaktów. Dodatkowo w module CRM możemy dodawać oferty handlowe oraz skonfigurować skrzynkę e-mail.
  • e-Sklep - Comarch ERP e-Sklep powstał w celu zaspokojenia potrzeb rynkowych przedsiębiorstw w zakresie sprzedaży on-line. Comarch ERP e-Sklep dedykowany jest dla firm, które chcą poszerzyć możliwości dotarcia do klientów poprzez oferowanie swoich towarów w ogólnodostępnym sklepie internetowym.

 


comarch XL m 1Comarch ERP XL to zintegrowany system do wspomagania zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem o charakterze dystrybucyjnym, handlowym, produkcyjnym lub usługowym. Dzięki bardzo dużym możliwościom konfiguracyjnym sprawdza się w różnych sektorach gospodarki. Comarch ERP XL jest systemem działającym w środowisku Microsoft Windows i przechowuje wszystkie dane w bardzo bezpiecznej i bezawaryjnej bazie danych Microsoft SQL. Najważniejsze cechy systemu Comarch ERP XL to :

  • Polski produkt lidera produkcji oprogramowania klasy ERP w Polsce, Firmy Comarch
  • W pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej w całym okresie użytkowania poprzez możliwość przedłużania gwarancji
  • Integruje wszystkie obszary działania firmy w jednym, spójnym systemie informatycznym
  • Umożliwia dokładne dostosowanie systemu do struktury funkcjonowania firmy w tym do oddziałów rozproszonych geograficznie, struktury działów, zespołów i poszczególnych stanowisk
  • Umożliwia modyfikację interfejsu graficznego systemu wraz z jego funkcjami co umożliwia precyzyjne dopasowanie systemu do wymagań Klienta
  • Umożliwia dowolne dopasowanie wszelkich wydruków w systemie (dokumenty, zestawienia itp.) do wymagań Klienta co do zawartości i formy graficznej
  • Zawiera moduł „Business Intelligence" który jest doskonałym narzędziem do łatwego zbierania danych, ich wielowymiarowej analizy oraz raportowania wraz z możliwością zewnętrznego dostępu do raportów poprzez stronę internetową
  • Zawiera moduł „Pulpit Kontrahenta" umożliwiający współpracę z zaufanymi partnerami biznesowymi na zasadzie B2B
  • Zawiera moduł „Detal" umożliwiający bardzo szybką sprzedaż za pomocą klawiatury i czytnika kodów kreskowych
  • Zapewnia sprawną, bezawaryjną pracę, bezpieczeństwo danych oraz integrację z aplikacjami z pakietu Microsoft Office,
  • Umożliwia integrację z zewnętrznymi specjalistycznymi aplikacjami np. systemami kontroli czasu pracy itp.
  • Pozwala na wykorzystanie nowoczesnych form handlu elektronicznego (współpraca z systemami EDI, obsługa zamówień i sprzedaży internetowej np. Comarch ERP e-Sklep czy też wirtualna galeria handlowa iMall24)
  • SOCO zapewnia dostawę kompletnego rozwiązania opartego na systemie Comarch ERP XL (sprzęt, infrastruktura sieciowa, stacje robocze itd.) wraz z dopasowaniem formy finansowania inwestycji do wymagań i możliwości klienta
  • SOCO zapewnia sprawne i w pełni przewidywalne wdrożenie systemu Comarch ERP XL oparte na dopracowanej, kilkunastoletniej metodologii wdrożeń tego systemu
  • SOCO zapewnia również możliwość korzystania z systemu w postaci miesięcznego abonamentu za usługę wynajmu oprogramowania w modelu SaaS (Software as a Service)

 

eNova logo miniEnova to skalowalny system informatyczny, który łatwo poddaje się modyfikacji i rozbudowie. Oprogramowanie enova posiada zdolność do efektywnego działania przy zmieniającej się skali biznesu. Program ma otwartą strukturę. Składa się z kilku modułów, które przeznaczone są do wspierania określonego aspektu działalności firmy między innymi do prowadzenia gospodarki magazynowej, sprzedaży, fakturowania. Dzięki odpowiedniemu doborowi aplikacji i ich precyzyjnej konfiguracji na etapie wdrożenia otrzymują Państwo system idealnie dostosowany do potrzeb firmy.

W zależności od wielkości firmy dostępne są trzy wersje systemu enova:

  • wersja srebrna - dla mikro i małej firmy, zawiera podstawowe i proste typowe funkcje.
  • wersja złota - przeznaczona dla średnich i dużych firm, posiada mechanizm definiowania cech i wielooddziałowość.
  • wersja platynowa - dedykowana dla średniego i dużego przedsiębiorstwa, posiada dodatkowo zaawansowaną wielodziałowość i wielofirmowość.

Dla firm handlowo-usługowych proponujemy następujące moduły:

  1. enova Faktury - usprawnia wystawianie dokumentów sprzedaży, jest możliwość tworzenie kart towarowych i usługowych, ustalenia cen i tworzenie cenników, przechowywania informacji o kontrahentach, bankach i urzędach oraz wystawiania dokumentów sprzedaży.
  2. enova Handel – moduł umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu. Wartą uwagi funkcjonalnością jest rozbudowany mechanizm definiowania cech, który pozwala na rozszerzanie zakresu przechowywanych informacji o towarach, kontrahentach, dokumentach. Cechy służą również do grupowania towarów i kontrahentów. Można tworzyć wielopoziomowe, niezależne od siebie podziały.
  3. enova CRM - (ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) wykracza poza powszechne rozumienie tego pojęcia. Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł oferuje również w połaczeniu z enova Serwis i enova Wypożyczalnia obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni.
  4. enova365 Handel - rozwiązanie enova365 Handel zawiera moduł enova Handel w wariancie złotym oraz możliwość alternatywnego dostępu do systemu przez przeglądarkę. Dostęp przez przeglądarkę oferuje następujące funkcje:
    • ewidencję kontrahentów,
    • cenniki towarów i usług,
    • zarządzanie stanami magazynowymi, z możliwością prowadzenia wielu magazynów,
    • wprowadzanie faktur zakupu,
    • wystawianie faktur sprzedaży – w tym faktur proforma, faktur zaliczkowych i faktur korygujących,
    • obsługę zamówień od odbiorców i do dostawców,
    • dokumenty magazynowe – w tym przyjęcia, wydania i przesunięcia międzymagazynowe,
    • ewidencję wpłat i wypłat, raportów kasowych i wyciągów bankowych, z możliwością prowadzenia wielu kas i wielu rachunków bankowych,
    • rozrachunki z dostawcami i odbiorcami, w tym możliwość tworzenia kompensat,
    • wydruki (dokumentów, ewidencji, cenników itp.).

To unikatowe rozwiązanie pozwala na wykorzystanie enova365 w firmach poszukujących zintegrowanego rozwiązania ERP, o dużych możliwościach dopasowania systemu do potrzeb firmy, a równocześnie posiadających rozproszoną sieć stanowisk sprzedaży bądź pracowników handlowych pracujących mobilnie (poza siedzibą firmy).