Nasza witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies zależą od ustawień Twojej przeglądarki które możesz zmienić w każdym momencie

Nasze usługi

 

Nasza wiedza, zdobywana od roku 1988 podczas prowadzenia wdrożeń i serwisów w ponad 2,5 tysiącach Firm w całym kraju,  pozwoliła nam na opracowanie wielu schematów świadczenia usług informatycznych. Każdej wielkości Firma może dopasować nasze usługi wdrożeniowe i serwisowe do swoich potrzeb z uwzględnieniem własnej specyfiki, wymagań własnych działów IT, możliwości finansowych czy rodzaju własnych systemów informatycznych (stacjonarne lub działające w chmurze). 

Wdrożenie oferowanych przez nas rozwiązań programowych, sprzętowych, sieciowych i internetowych odbywa się zawsze po przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej i zawarciu umowy wdrożeniowej, akceptowanej przez obydwie strony. W zależności od złożoności wdrażanych rozwiązań informatycznych i wzajemnego zaufania zbudowanego przez strony w okresie dotychczasowej współpracy, obowiązują ustalenia ustne lub zapisane w dokumentach: „Protokół z Analizy Przedwdrożeniowej” i „Umowa Wdrożeniowa”. 

Świadczone przez nas usługi serwisowe może być objęty praktycznie każdy element użytkowanych systemów informatycznych: oprogramowanie systemowe i użytkowe, sprzęt, sieci kablowe lub bezprzewodowe, urządzenia mobilne bądź urządzenia nawigacyjne.

Oto przykładowe modele świadczenia usług serwisowych, które w każdym przypadku podlegają dopasowaniu do wymagań Klienta:

  • Usługi serwisowe, prowadzone u Klientów, z którymi nie są podpisane szczegółowe umowy serwisowe. Tego typu usługi są rozliczane godzinowo z uwzględnieniem metody świadczenia usługi – bezpośrednio w lokalizacji Klienta lub zdalnie, z wykorzystaniem specjalistycznych, bezpiecznych narzędzi informatycznych.
  • Usługi, realizowane u Klientów na podstawie szczegółowych umów na wykonanie konkretnej usługi lub zakresu usługi.
  • Usługi serwisowe, realizowane dla Klientów, z którymi są podpisane stałe umowy serwisowe, rozliczane miesięcznie.

Ostatnia opcja powinna być szczególnie interesująca dla Klientów, gdyż wyróżniają ją między innymi:

  • Niższe koszty, niż przy usługach rozliczanych godzinowo (zniżka około 15%)
  • Gwarancja wykonywania koniecznych czynności konserwacyjnych w systemie informatycznym, zapewniających nieprzerwaną pracę systemu IT
  • Gwarantowany czas reakcji serwisu SOCO na awarię systemu informatycznego
  • Stały, telefoniczny dostęp do kompetentnego serwisanta SOCO, pełniącego funkcję administratora usług serwisowych u konkretnego Klienta
  • Usługi gwarancyjne wg warunków producenta na sprzęt zakupiony w SOCO
  • Zainstalowanie specjalizowanego, bezpiecznego narzędzia informatycznego do świadczenia bardzo szybkich usług serwisowych przy pomocy zdalnego dostępu do poszczególnych elementów systemu informatycznego Klienta

Mamy wdrożony System Zarządzania Jakością, potwierdzony certyfikatem ISO 9001:2008 i konsekwentnie realizujemy Politykę Jakości